Společnost A 11 Group kupuje podíl v marketingové agentuře Influence Lab, která se specializuje na influencer marketing a zastupuje tvůrce napříč obory, včetně módy, kosmetiky, fitness, gastronomie nebo cestování. Mezi osobnosti, o které se Influence Lab stará, patří například zpěvačka a tanečnice Natálie Bagárová, Jan Svěcený (Jenise) nebo herečky Barbora Mottlová a Sandra Nováková.
Podle spolumajitele A 11 Group Daniela Šopova je tato akvizice v souladu s plány mediální skupiny A 11, která stále hledá možnosti, jak rozšířit svoje mediální aktivity. "Naše know how v oblasti tvorby mediálního obsahu a event managementu ve spojitosti se silným obchodním oddělením nám dává možnost o synergiích s Influence Lab nejen mluvit, ale reálně je velmi rychle uskutečnit,“ dodal Daniel Šopov.
Společnost Influence Lab bude spolupracovat i na připravovaném pořadu televize A 11, ve kterém proti sobě usednou známé osobnosti a influenceři. Pořad ukáže tradiční svět celebrit, které získaly své uznání letitou prací v hudbě, televizi nebo v divadle, proti světu influencerů a youtuberů, kteří oslovují statisíce diváků doslova z obýváku. Moderovat ho bude influencer Martin Hranáč (303.000 sledujících na síti Instagram, 332.000 sledujících na síti TikTok).
Společnost A 11 Group vstupuje do Influence Lab koupí podílu 35 procent. Ve vedení i nadále zůstává zakladatel Jakub Mašek a výkonný ředitel Dominik Schejbal. "Jsme velmi rádi, že se A11 rozhodla stát naším strategickým partnerem. Cítíme, že spojení tradičních médií s celostátním dosahem a agentury zaměřené na influencer marketing významně zvyšuje potenciál našeho projektu. Naším cílem zůstává budovat portfolio influencerů, u kterých klient najde zajímavé tvůrce napříč obory. Chceme být nejen zprostředkovatelem, ale i tím, kdo měří efektivitu kampaní a přináší do nich další nápady a kreativitu. Na všech těchto věcech budeme a A 11 moc rádi spolupracovat," dodal Dominik Schejbal, výkonný ředitel Influence Lab.