Na nově vytvořenou pozici business development director mediální skupiny A 11 nastupuje Libor Rys, který bude zodpovědný za rozvoj stávajícího portfolia a vznik nové eventové agentury. Libor Rys přichází ze společnosti Premium media group, kde několik let působil jako head of sales. Předtím vedl obchodní oddělení A 11 a zkušenosti získal i na různých obchodních pozicích v mediálních domech RF Hobby nebo Mladá fronta.
„Těším se, že navážu na mé dřívější působení v A 11 a pomůžu s rozvojem stávajícího portfolia i s novými projekty. Velký potenciál vidím v možnosti nabídnout realizaci klientských titulů nebo produkci specializovaných eventů,“ doplnil Libor Rys, jehož prvním úkolem v nové roli bude příprava prémiových golf tour pod hlavičkou nově vznikající agentury. „Jsem moc rád, že se k nám Libor po letech vrací. Jak ho znám, tato nová pozice je pro něj ideální a jsem si jistý, že díky tomu našim klientům nabídneme další kvalitní služby a společně posuneme A 11 opět o pořádný kus dál,“ doplnil ředitel mediální skupiny A 11 Aleš Zavoral.
Libor Rys se bude podílet i na realizaci oborových ocenění a žebříčků, které doplní stávající eventy Advokátní kanceláře roku a TOP Ženy magazínu CEO.
Společnost A 11 prochází v posledních letech výrazným rozšiřováním svých mediálních aktivit a v současné době nabízí desítky mutací bezplatných lokálních mutací novin Náš REGION, celoplošnou televizi s regionální tematikou a desítky odborných, prémiových a lifestylových titulů.