fbpx

Novým obchodním ředitelem vydavatelství A 11 se stal David Korn, inzertním ředitelem pak Jan Šátava

17. 9. 2020

Největší české vydavatelství lokálního a odborného tisku, společnost A11 Aleše Zavorala, mění organizační strukturu a významně posiluje obchodní tým. Novým obchodním ředitelem se stává David Korn, na pozici ředitele inzerce pak nastupuje Jan Šátava. Ten střídá Lukáše Zítu, který ze společnosti téměř po dvou letech odchází. Vydavatelství A 11 se těmito kroky chystá podpořit plánovaný rozvoj prémiového a lifestylového tisku a zajistit obchodní týmy pro nové časopisy, které do konce roku vydá.

„Ve vydavatelství A 11 vidím obrovskou příležitost, jak zúročit letité zkušenosti z předchozí praxe. Dostal jsem prostor pro vytvoření nových projektů, které na trhu doposud chybí. Velký potenciál zároveň spatřuji v kombinaci prémiového segmentu a lokálního tisku. S Alešem Zavoralem jsme se shodli na potřebě vyjít vstříc B2B klientům a jejich stále se zvyšující potřebě efektivní a kvalitní komunikace,“ doplnil David Korn s tím, že jeho úkolem bude i vybudování silného obchodního týmu.

David Korn působí v médiích přes 15 let, poslední tři roky jako obchodní ředitel vydavatelství Mladá fronta, předtím v témže vydavatelství pracoval přes čtyři roky na pozici obchodního ředitele Divize Euro E15. Jan Šátava pracoval poslední dva roky ve společnosti Kyocera na pozici Regional Key Account Manager, předtím strávil pět let ve vydavatelství Czech News Center na pozici Team Leader pro noviny Blesk a Aha!.

Obchodní oddělení vydavatelství A 11 v těchto dnech doplňují také Pavel Lejhanec z Mladé fronty a David Janoušek a Antonín Přibyl z Czech News Center.