Mediální skupina A11 startuje v neděli 1. června 2025 svou největší komunikační kampaň letošního roku. Její hlavní slogan „Televize A11 – televize na dvě jedničky“ vystihuje to, čím televize A11 opravdu je.
Tvářemi kampaně jsou osobnosti, které s úsměvem a dvěma palci nahoru symbolizují, že A11 je televize, která nabízí vždy něco navíc – protože jedna jednička nestačí. Cílovou skupinou jsou aktivní lidé zejména z generace 45+, ti, kteří se zajímají o dění ve svém regionu, rádi se u televize baví, hledají v ní inspiraci a zajímavé informace.
Barevné vizuály s výraznými postavami, dvěma zdviženými palci a pozitivní energií se objeví doslova všude. Kampaň totiž zahrnuje billboardy ve městech, upoutávky přímo ve vysílání Televize A11, ale také v rádiích – Blaník, Fajn rádio, Hit rádio, Rock rádio Hey a Color – a samozřejmě i v tištěných titulech mediálního domu A11 či na jeho online platformách.
„Chceme divákům připomenout, že A11 není jen číslo v názvu, ale značka, která přináší dvojitou dávku kvalitního obsahu – rozhovory a reportáže, satiru a dokumenty, seriály i pořady s osobnostmi, které stojí za to sledovat,“ říká za tým A11 marketingová ředitelka Karolina Nárožná.
Vedle budování povědomí o značce chce A11 také posílit interakci se svými diváky. Ti se mohou zapojit do chystaných soutěží, posílat tipy na regionální příběhy nebo přímo komentovat vysílání.
Nalaďte se na dvě jedničky a sledujte Televizi A11. Vysíláme přes anténu i po kabelu a jsme tam, kde se něco děje.